Alarmantno istraživanje francuskih stručnjaka sa Pariškog univerziteta pokazuje da genetski modifikovana hrana (GM, kao grupni termin se koristi GMO) koju na tržište plasira korporacija Monsanto izaziva tumore i može drastično smanjiti životni vijek! U studiji je korišćeno 200 pacova koji su dobili tumore veličine ping-pong loptica jer su hranjeni modifikovanim američkim kukuruzom što je uzrokovalo dvostruko veću smrtnost, uz petorostrukova veća oštećenja jetre od prosjeka. U drugoj godini života ženki pacova se pojavilo oko 93 posto tumora, što je ekvivalent ljudskom uzrastu između 35-40 godina.
Inače, kukuruz – koji se koristi u ishrani životinja koje i mi na koncu konzumiramo – je stvorila korporacija Monsanto genetskim inžinjeringom kako bi ga učinila otpornim na herbicid “Roundup”. Rezultati istraživanja su objavljeni u prestižnom Časopisu za hranu i toksikologiju. O alarmantnosti rezultata istraživanja govori i činjenica da će Vlada Francuske vjerovatno pokrenuti inicijativu za zabranu uvoza GM kukuruza u Evropsku uniju iz SAD-a.
Pazite šta jedete!